Wednesday, April 18, 2012

Dieta pentru ten


Pana la aceasta data, nu am putut sa tin vreo dieta pentru slabit. Sunt de o pofticiosenie mare. Dieta programata sa inceapa dimineata urmatoare devenea la micul dejun exact ce trebuie evitat: prajeli, dulciuri...

Si motive ar fi sa tin orice dieta, vreo cel putin 10: acum, dupa Paste am 65 kg la 1.55 :(

Insa am motive pentru a tine dieta cu  fructe si nuci:
- slabesti mult;
- nu pui usor dupa ce termini dieta;
- pielea se lumineaza, intinereste.

Prietena mea E. a tinut pentru 3 saptamani dieta in iarna, si am vazut o diferenta majora pe chipul ei. Binenteles, am intrebut cum a reusit. Dieta a luat-o de la o prietena de-a ei, doamna A., care slabise 10 kg in doua luni, iar tenul doamnei A. intinerise cu ani. De cand a tinut dieta, doamna a luat in greutate doar jumatate de kilogram.

Cum se tine dieta cu fructe si nuci?
Toate fructele sunt bune, in cantitatile dorite, cel mai bine mncand acelasi tip de fruct la o masa. Se continua cu un alt fruct dupa doua ore. Se recomanda 10 nuci pe zi, preferabil seara.

De unde dieta?...
De fapt, dieta este fructarianism, o ramura a raw-veganismului.
Se mananca fructe, seminte, nuci,unele legume.

Mai multe detalii depre dieta fructariana/rawvegana aici, in engleza

.

No comments:

Post a Comment